Beoordelingen van Mr. Sushi Amstelveen

Recente recensies van Mr. Sushi Amstelveen

4 sterren na 210 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Goede sushi, lekkere smaak. Alleen jammer dat zij niet bezorgen in Badhoevedorp

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas dit keer niet zoals we van jullie gewend zijn..

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bestelling, nadat ik om 14.45 al had besteld voor 20.00 uur, een uur te laat. Dit ben ik niet gewend van Mr.Sushi. De smaak was wel gewoon goed..

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Goedenavond, Het bestellen en betalen op de site was erg makkelijk en het eten was heerlijk. Alleen bij het afhalen was het eten nog niet klaar en stonden er veel mensen bij jullie in de zaak. Ik ben maar buiten gaan staan, want 1,5 meter konden we niet waarmaken. Toen ik weer binnen kwam, werd mijn eten niet op de toonbank gezet, maar in mijn handen gegeven. Echte RIVM Corona richtlijnen waren ver te zoeken. Ik hoop dat jullie daar beter op letten.

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur op bestelling moeten wachten. Ik zou worden teruggebeld en ook dat is niet gedaan

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Bezorging wel ruim half uur later maar werd netjes over gebeld . Aanrader !

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, leuk gepresenteerd en mooi op tijd bezorgd! Helemaal tevreden.

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker.. Alleen de avocado maki was best zwart, dus die was niet lekker.

, 24-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was goed vers en heerlijk voor de lunch. Bezorging was lekker op tijd.

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze waren de extra dressing vergeten, kan gebeuren. Het werd gelukkig goed en vlot opgelost. Goede service. Eten was prima. Hadden 2 Poke bowls de extra dressing was zeker nodig. Prima eten.

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit, snel en wat goekoper

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18 uur besteld en het werd om 20:25 uur bezorgd. Ik werd om 19.30 gebeld dat het druk was, maar het binnen 10 min bezorgd zou worden. Als je dan nog bijna een uur moet wachten, vind ik echt niet ok! Een kortingsvoucher was meer dan op zijn plaats geweest, zeker voor een vaste klant.

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

I didn’t receive my order due to some problems with Mr. Sushi app.

, 15-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur gewacht op mijn eten. Daarom 1 ster voor bezorging. Eten was trouwens prima.

, 14-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas waren de spring rolls koud en ipv 6 waren het er maar 4. Bestelling duurde ook erg lang ruim anderhalf uur. Al met al met niet wat we er van verwacht hadden. Jammer

, 12-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, goede service en erg goede deal.

, 11-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was de sushi top!! De bezorging, of gelijk het gebrek daaraan, heeft wel een wrange nasmaak gegeven. Om 19:10 besteld, sushi werd verwacht om 20:25. Uiteindelijk om 21:45 maar zelf opgehaald. Zelfs voor een zondag duurde dit echt te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nooit teleurgesteld door mijn lievelingsschaal, altijd heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben vaste klant bij jullie , jullie zijn de extra gratis roll vergeten + de flamed salomon omdat het zo druk was ,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit: de sushi was lekker, echter alles was zo door elkaar geschud dat het er niet echt lekker meer uitzag. Bezorging: op een zondagavond besteld, dus dan weet je dat het wat langer duurt. Na bestellen een mailtje gekregen dat het een uur en twintig minuten zou duren. Ik weet niet of ik had besteld als ik dat van te voren had geweten... Na anderhalf uur maar eens gebeld en te horen gekregen dat de bezorger nog niet vertrokken was. Aangegeven hier niet blij mee te zijn en te horen gekregen dat het niet anders was, er zijn ten slotte meer mensen die op hun eten wachten. De bezorger zou er met 20 minuten zijn. Na een half uur maar weer gebeld met een iets sympathieker medewerker die zijn excuses en een korting voor de volgende bestelling aanbood. Uiteindelijk na twee uur de sushi ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pokebowl zou ik in ieder geval niet meer bestellen.

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd was 75 minuten , ik ben er zelf maar naartoe gegaan.

, 08-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel voortaan bij Mr. Sushi! Bestelling werd snel bezorgd. Prijs-kwaliteit verhouding is top, de sashimi plakken zijn niet karig en je proeft de versheid. De sushirollen zijn ook heerlijk.

, 06-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fast delivery. good quality rolls and nigiri. They have the best tempura that you can get on delivery.

, 04-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was top alleen was wel heel koud geworden, de bezorging was 20 minuten te laat beetje jammer.

, 29-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog nooit zoiets meegemaakt ! Nadat 80 minuten op bestelling te hebben gewacht en telefoon niet werd opgenomen ben ik zelf naar filiaal gegaan. Daar ontzettend onbeschoft behandeld en uiteindelijk door bezorger naar buiten gevolgd en in gezicht gegrepen. Ga hier niet heen!

, 28-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas verkeerde loempia gekregen.

, 23-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom erg lekker.

, 22-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging 30 min te laat en schandalige service/bezorging. Slechte service aan de telefoon en eigenlijk onbeschoft 'wat willen ze hebben dan' en bezorger bezorgt het tasje wat half nat is. Daarnaast opmerking in bestelling om een gerecht apart te verpakken niet opgevolgd. Sushi zelf bevatte soms wat weinig vis.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Good sushi, good service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker! Goede temperatuur en lekkere smaak. Respect voor de bezorging met het slechte stormachtige weer. Fooi zeker verdiend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normalitair top. Op zaterdag besteld en bezorging was snel en vriendelijk. Helaas was de kwaliteit van de zalm maki zeer teleurstellend. Door drukte was blijkbaar het normale (roze) gedeelte van de zalm op en werd de maki gevuld met het uiteinde van de zalm. Het witte slappe zachte gedeelte. Het was echt niet lekker, en dus ook teleurgestelde kids. De dame aan de telefoon was totaal niet bereidwillig of hulpvaardig.. Je zou verwachten als vaste klant dat je tegoed wordt gekomen, helaas was de reactie ‘het is vers’ en ‘als u niet meer bij ons besteld is dat prima’. Ook op drukke avonden hoor je kwaliteit te leveren en de klant tegemoet te komen bij klachten. De softshell zalm waren wederom heerlijk overigens.

, 08-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was - zoals gewoonlijk - onwijs goed en vers. Helaas voor 200 euro sushi besteld en daarna er achter gekomen dat je een gratis rol krijgt vanaf 25 euro. Hier niet over nagebeld of een voucher gekregen bij aflevering bestelling. De zak van de bezorger met alle sushi scheurde ook nog eens voor de deur waardoor alles op de grond viel. Wel op tijd geleverd, maar had het heel netjes gevonden als ze uit zichzelf wat hadden aangeboden.

, 08-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delivery was almost 90 minutes late with no notification.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling om 18:15 uur geplaatst. Toen mail ontvangen dat de bestelling om 19:20 uur bezorgd zou worden (wat al rijkelijk laat is). Om 19:45 uur nog niets ontvangen en ook helemaal niets gehoord. Toen zijn we gaan bellen, excuses natuurlijk en het verhaal 'dat het zo druk is in het weekend'. Maar dat weet je toch zou ik denken. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik ga twijfelen of ik Mr. Sushi voortaan nog bel of dan toch maar een ander. Want ik wil zekerheid hebben over het bezorgmoment.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede sushi, snelle levering, helaas geen servetten. Geeft net even het laatste stukje detail aan service.

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en binnen een uur geleverd!

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super, heerlijke maaltijd en zeer snel bezorgd. Erg goede prijs/ kwaliteit verhouding . Alleen lof.

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

levering duurde 1,30 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi proefte niet meer vers en een paar stukjes avocado waren bruin. Ook mijn loempia’s waren net nog lauw, hopelijk nemen jullie deze kritiek mee in jullie werk!

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was zeer goed, ben erg tevreden! Maar de bezorgtijd is helaas niet wat ik gewest had, het werd 3 kwartier te vroeg bezorgd. Gelukkig was ik thuis, maar anders was dat niet erg handig geweest. Ik heb al is eerder gehad dat jullie te vroeg leverde dus wilde het toch melden.

, 17-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bezorging, prima eten.

, 16-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vonden het erg lekker en waren over alles tevreden. Wij hopen alleen dat jullie ook crispy mayo in het assortiment kunnen toevoegen in de toekomst.

, 13-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een Poke bowl. Heel lekker, echter er zat mais in en dat had ik niet besteld. Verder Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling om 18.30u gevraagd. Kwam pas om 20.15u. Paar keer gebeld en werd verteld dat we 19.30 hadden aangegeven. Maar dat was zeker niet zo!!! Slechte service!

, 10-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde langer dan verwacht. Meer dan 1 uur en later dan de aangegeven bezorgtijd. De handrolls vielen tegen, erg karig vergeleken met de handrolls van de vestiging in Amsterdam.

, 10-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er miste een deel van de bestelling 6 keer gebeld niemand nam op! Erg jammer.. de rest was lekker en bezorger vriendelijk.

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker als altijd maar de flamed nigiri zalm was niet flamed. Warme was koud en vanaf het berichtje we zijn onderweg duurde het nog 35 min. Verwachte bezorgtijd zou een uurtje zijn, was veel langer.

, 01-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed, netjes, op tijd

, 31-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle en vriendelijke bestelling. Niet alle boontjes waren vers, zeewiersalade had een beetje bijsmaakje en was te slijmerig, en een enkele sushi cali (van de rol) viel uit elkaar. Smaak daarvan en van de sashimi was goed.

, 30-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Crispy Tuna is geweldig! Trouwens alle sushi is geweldig en vers! Snelle bezorging en aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom te weinig sojasaus, zoals bijna elke keer. En elke keer een andere reden. Vorige week omdat je per €15 een flesje erbij krijgt. Deze keer was de reden per €20 een flesje. Eten prima, maar om deze reden heb ik gisteren voor de laatste keer besteld bij Mr. Sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Super vers en smakelijk🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en altijd snel geleverd, er wordt heel veel rekening gehouden met allergieën, echt een aanrader ! ❤️

, 24-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 24-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het kwam snel, de crispy tuna en crispy chicken waren weer heerlijk en nog goed warm. Vriendelijke bezotger.

, 23-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste Mr. Sushi, Gisteravond (zondag 22 december) heb ik een bestelling geplaatst met sushi en warme gerechten. Ik ontving direct na de bestelling een bevestiging en de te verwachten bezorgtijd. Dat dit 3 kwartier later is ben ik inmiddels wel gewend als het gaat om het bestellen van Sushi. De bezorger kwam echter 20 minuten later dan de aangegeven bezorgtijd bij ons en bood netjes excuses aan. Ik begreep dat hij een ander adres had doorgekregen. Helaas waren onze warme gerechten hierdoor helemaal afgekoeld. Ik weet natuurlijk ook dat het een keer kan gebeuren maar wilde toch even dit bericht sturen. Juist omdat dit de eerste (en enige) keer was dat dit zo is gegaan. Vriendelijke groet en dank, Danny Hess

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Omdat ik warme gerechten had besteld, hadden ze de bestelling 3 min klaar nadat ik kwam om het op te halen, zodat het thuis gekomen ook nog warm zou zijn. Fijn meegedacht! Aardige, vlotte afhandeling.

, 21-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een uur en drie kwartier gewacht op de sushi, maar lekker

, 20-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste , De smaak was top en je proeft dat de gerechten vers gemaakt worden.Jammer dat de warme gerechten koud waren .Ik vond de wachttijd wel enorm lang 50 minuten. Gr jennifer

, 17-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was dit keer allemaal en niet de eerste keer weer mis gegaan. Geen Chili saus bij de loempia’s en ik bestel een kip kerrie rol met gewone mayonaise en krijg wel de kerrie mayonaise wat we echt niet lekker vinden!!!

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Beste sushi om te bestellen!

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd super lekker en optijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zie op afrekenig dat er 1,50 bezorgkosten gerekend zijn Dacht dat het boven 15 euro gratis bezorgen is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond het een beetje afgeraffeld dit keer en het was ook al afgekoeld en er zat ook geen soya saus bij.

, 13-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde bijna een uur voordat het er was

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was heel snel en op tijd. Helaas viel de sushi wel wat tegen. Veel van de Maki stukjes vielen uit elkaar en waren niet dicht geplakt. Daarnaast miste de komkommer en avocado sushi stukjes inhoud. Een heel dun spiertje komkommer dunner dan een rijstkorrel is niet echt een vulling. De kipspiesjes waren wel lekker maar een beetje aan de vette kant. De vis was wel vers.

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging vrij snel, prima Bestelling: 1 klein bakje zoetzuur voor 4x tempora shrimps; gevraagde 2 x stokjes ontbraken; geen sojasaus bij de sushi. Wel grote bak wasabi en gember extra (bovenop 2 kleine bakjes, maar misschien had ik die besteld. Zo ja zijn bestelling opties onduidelikk

, 10-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Gewoon echt lekker!

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en snel! Helaas geen stokjes, soja saus en servetjes bijgeleverd.

, 06-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi! Jammer dat er nogal ongepast personeel werkzaam was op het moment van afhalen. Bij het binnenlopen duurde het enige tijd dat de drie werknemers, waarvan twee met de rug naar de ingang stonden, waren uitgepraat en toch nog de moeite namen om ons welkom te heten. Nadat wij hadden aangegeven besteld te hebben en het kwamen afhalen stond het al klaar en dat was verder prima. Op het moment dat wij naar buiten liepen werden wij echter nageroepen door de jongeman met ‘Dames dames dames, jullie moeten nog betalen!’ Als je het aan mij vraagt een beetje vreemd aangezien ik een jongeman van 24 ben. Wellicht moest deze medewerker zich nog even bewijzen aan zijn vrouwelijke collega’s, dat kan natuurlijk. Wat betreft het betalen was echter niet het geval. Wij hadden op het moment van bestellen al via de website de betaling voltooid. Daarop werd alleen gereageerd ‘Oh oke’ en werd ons op een nogal overdreven en provocerende manier een ‘Fijne avond gewenst’. Erg jammer want dit is wel de r

, 05-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Regelmatige bericht over de status van de bestelling. Snelle bezorging: een kwartier eerder dan verwacht. Pokebowl was heerlijk. sushi was goed van smaak, rijst wel hard. Gyoza klein, maar lekker.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heerlijk vers!

, 29-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 29-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer een hele goede kwaliteit en op afgesproken tijd bezorgd

, 29-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden ook de sushi was erg lekker was bezorgd op de tijd dat ze aan gaven top

, 28-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi zit op elkaar en aan elkaar geplakt in een schaal en was ijskoud, dus uit de koeling en dus niet vers. Rijst was vaak droog en sushi overall niet smakelijk. Een tegenvaller dus. Bezorging duurde ook langer dan voorspeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal erg tevreden, nu liet de bestelling lang op zich wachten en was ook 20 minuten later dan geplande tijd. Garnalen waren koud. Poke bowl nieuw in het assortiment was erg lekker en voor herhaling vatbaar

, 26-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en snel bezorgd.

, 20-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend

, 16-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker. Alleen hadden we een verkeerde rol. Omdat het al 22.00 was hebben we niet meer gebeld. We vonden het wel erg jammer! Hopelijk wordt er op gelet.

, 15-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Echt heerlijk! De lekkerste sushi! 😋

, 14-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit, netjes op de beloofde tijd bezorgd.

, 11-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1.Eten was zoals altijd lekker warm 2. Vriendelijke bezorging Helaas zaten er geen stokjes bij de bestelling.

, 08-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super veel en binnen 30 minuten thuis, geweldig!!

, 08-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!! Optijd bezorgen ook!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

I really like the quality of the sushi, however we felt that the curry sauce in some pieces was too much. Also, we don't understand why some menu pieces are not available in ubereats. We really wanted giozas so we did two different orders but this is a deal breaker in the future for us.

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

wij vonden het helaas tegen vallen. hadden een hoge verwachting van mr. sushi, maar de kwaliteit was zelfs ver beneden sommige all you can eat concepten, heel erg jammer vond ik het.

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker! Alleen tonijn had z’n dag niet denk ik. Erg droog. Zalm en ebi was top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld. We hebben heerlijk gegeten

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bedankt Tim voor het meedenken met onze bestelling! Super service

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, maar er zal 1 roll niet bij. We konden hen niet bereiken.

, 20-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben lekker gegeten alles was goed verzorgd.

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi voor een leuke prijs. Acties maken het nog leuker.

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde erg lang, wat ik best wel kan begrijpen op zaterdagavond rond etenstijd, maar de loempia’s waren zo koud dat het leek alsof ze uit de koelkast kwamen. Lang wachten is niet erg, maar als het eten wat warm moet zijn ijskoud is dan ben ik niet tevreden. Kwaliteit van de sushi was wel goed zoals altijd.

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 20.00 uur 's avonds besteld met bezorgtijd zsm. Dat werd bezorgtijd 21.05 uur. Gebeld of het scheelt qua tijd als ik het kom halen. Dat scheelt zeker zei het meisje aan de telefoon. Ze zou bellen als ik het kon halen. Om 20.45 uur nog geen belletje. Er komt nog een heel verhaal achteraan. Als u meer wilt weten, kunt u mij bellen. Mvg Fabienne Ehrhardt

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks dat bezorger scooterongeluk(je) had, toch nog (redelijk) snelle bezorging met heerlijke sushi

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijke sushi

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakte lekker, alleen de warme dingen waren koud. Dat was jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, smakelijk, netjes bezorgd

, 29-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi, heerlijk vers. Warme sushi werd gemaakt waar ik bij stond. Aardige meneer. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en snelle bezorging. The free roll was ook een leuke actie!

, 28-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en lekkere verse sushi. Dit proef je gelijk doordat de tempura nog steeds warm was!

, 28-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Was goed! Vers en teveel besteld hahaha!

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer snelle bezorging en was weer heerlijk zoals altijd. Karaage (krokante kip), shrimp tempura, soft shell crab maki (met avocado buitenkant) zijn favoriet, maar de crispy salmon is helemaal fantastisch.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte heerlijk. Alles was goed op temperatuur en werd snel geleverd door een aardige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Gewoon top. Smaakt goed, mooie hoeveelheid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sashimi tonijn was niet super qua smaak, de sashimi zalm iets te droog en de zeewier salade vonden wij wat weinig. Bezorging top.

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

weinig bijzonder sushi, geen verse rijst maar een beetje droge fabrieksrijst.

, 12-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker, voldoende en ook goed gevulde sushi.

, 05-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Sushi is super lekker en vers. Prijs/kwaliteit verhouding is ook top!

, 02-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd van hele goede kwaliteit en eerder bezorgd dan op de app werd aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt lekker. Prijs kwaliteit goed! Bestselling precies optijd

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijkste sushi, maar bezorging pas na een uur vind ik wat lang. Ook was er vergeten dat er geen krab in sushi moest. Na telefonisch contact opgelost. Keurig

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goede service en op tijd geleverd!

, 28-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is top! Wel slordig er geen sojasaus en stokjes etc bij de bestelling zaten.

, 28-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Sushi! Normaal is bezorging super snel, maar deze keer meer dan uur gewacht. Kortom, op tijd bestellen, en dan heerlijk eten

, 28-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak van de sushi was erg saai deze keer

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was helemaal top!

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de site is het eenvoudig om een bestelling te doen. Het was op tijd gebracht en zag er heel verzorgd uit en prima van smaak.

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker, temperatuur goed. Bezorging sneller dan de geïndiceerde tijd dus alleen maar positief.

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk!

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De crispy zijn erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

👍🏼

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede verse sushi. Informatie over bezorgtijd goed en conform planning. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Zoek svp naar vervanging van plastic verpakkingen.

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas is het eten nog niet elke keer dezelfde kwaliteit. Ook klopte de bestelling deze keer niet. Jammer want soms is het echt heel heel lekker en soms is het mwah.... heb liever dat er iets langer over De levering wordt gedaan en dat het elke keer gewoon heel heel lekker is .... does this makes sense?!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging, heerlijk verse sushi, alleen de gyoza was koud en helaas een beetje uitgedroogd, dus dat viel wat tegen..

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en ruim op tijd bezorgd

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde erg lang en er werd ook veel later bezorgd dan gemeld

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel fijn dat er werd gebeld dat ik mijn eten wat later kreeg vanwege de drukte.

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi! Optijd klaar toen we het kwamen ophalen.

, 23-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere en verse sushi!!

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gesmuld . Heerlijke sushi

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt heel lekker!

, 18-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Vers, optijd, super!

, 18-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, op tijd bezorgd , aparte manier van bereiding bepaalde sushi, maar wel smakelijk))

, 11-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!

, 10-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vis was vers en portie was ruim. Rijst was prima. Totale smaak boven gemiddeld. Bezorging op de minuut nauwkeurig volgens afspraak. Wij bestellen hier de volgende keer weer.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Loempia en gyoza waren koud helaas en we hadden om 18:27 besteld, kregen geen info over de verwachte bezorgtijd, even gebeld en het zou wat langer duren ivm drukte. Maar ik zou gebeld worden als de bezorger onderweg was, niet gebeurd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb vaker besteld bij mr.Sushi (dat is te zien aan mijn adres en e-mail) maar dit keer waren de stukJES echt aan de dunne kant. Was echt een teleurstelling voor het bedrag dat ik dit keer heb besteed.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten lekker als altijd, aardige bezorger en snel geleverd,

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was super. De sushi daarentegen zag er rommelig uit en helaas was de azijn smaak zeer aanwezig. Wat erg jammer was.... blijf toch maar bij mijn vertrouwde sushi winkel bestellen. Dacht probeer eens een andere. Maar helaas

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed! Vers! Al paar keer besteld en vriendelijke bezorging

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, alleen jammer dat jullie de Soya saus waren vergeten. Gelukkig kwam de bezorger terug met de saus.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi voor een zeer redelijke prijs! En stipt op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Ik kan MrSushi van harte aanbevelen.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekend

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekkere sushi, en met de geslaagd2019 actie een heerlijk dinner voor een leuk prijsje!

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas twee uur(!) te laat bezorgd uiteindelijk. Kwaliteit is geweldig, maar management moet iets doen aan organisatie. Had ook in de middag besteld, niet uurtje van tevoren. Jammer, volgende keer beter hopen we.

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekkere sushi. Vers gemaakt en stond erg snel klaar voor ons!

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had box A besteld. Het was overhéérlijk en super vers! Iedereen was enthousiast.

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit (niet uitmuttend, maar gewoon goed). Bezorging was snel, ondanks pinkstermaandag. Uitstekende prijs. Zaten een paar bijzondere (en lekkere) smaken tussen. Veel keuze. Alleen gratis sushi was een beetje verstopt in keuzemenu en bestellen icm iDeal lukte eerst niet, maar uiteindelijk geslaagd. We gaan sowieso nog eens hier bestellen!

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker! Ik vind het de lekkerste sushi in Amstelveen! Ik raad het aan iedereen aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was super vers en prachtig verzorgt.

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde lang, maar blijkbaar was er een storing in het systeem

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

17:58 besteld, 18:35 geleverd. Hele snelle levering en dat op een zaterdag. Sushi was top

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Schitterend gepresenteerd, erg lekker en snel bezorgd!

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele goeie sushi! Super vers. Bezorging duurde bij ons alleen een uur omdat de bezorger het huis niet kon vinden...

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten smaakte prima, de warme gerechten waren alleen niet warm meer. Buiten dat zoals gewoonlijk geveerde

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Sashimi was heerlijk! Salmon avocado roll had geen zalm op de bovenkant, zoals op het plaatje. Jammer. Verder erg lekker! Fijn als de maki mix standaard zonder krab is. En als er duurzamere verpakkingen worden gebruikt.

, 29-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was heerlijk,alleen de garnalen kwamen niet echt warm aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

One item of my order did not come and nobody answer the phone. I sent a message on Facebook and also nobody answer it.

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was goed, variatie mag groter en de stevigheid van de rolletjes daar zitten nog wel wat ontwikkelmogelijkheden... 😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze eerste keer bij bij de nieuwe Mr Sushi om de hoek. Prima kwaliteit en snelle bezorging.

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend!! Snelle levering en goede kwaliteit!! Mag wel meer sojasaus😊

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en goede smaak voor een prima prijs. We bestellen zeker weer eens!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was Lekker en de bezorger was ook op tijd dikke 10+ kan PostNL nog wat van leren

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, niet goedkoop🙄 doe er dan iig boontjes cadeau bij als je alleen maar specials hebt. Verder top

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Naast het feit dat de sushi snel werd geleverd was het ongelofelijk lekker. Dit wordt absoluut m’n nieuwe sushi adres voor afhaal; ik ben overtuigd

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit Sushi, prijs / kwaliteit zeker in verhouding. Bezorging vriendelijk en op afgesproken tijd.

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker en vers!

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ordered salmon tuna box and received nigiri salmon only.. :( tuna was forgotten

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi! De maki’s, zeewier en zalm-avocado rol. Fijne hoeveelheid edamame. Ook de kinderen smulden. Enige opmerking: de crispy salmon smaakte erg naar frituur.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, jammer dat er niks met de opmerking was gedaan om de tonijn te vervangen voor zalm, maar dat kan gebeuren. De sojasaus was goed verpakt :).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Alles is echt vers. Zeker voor herhaling vatbaar!