Bewertungen von Mr. Sushi Amstelveen

Neue Beurteilungen

5.0
Paul de Mes
17 November 2024

Waanzinnig lekker, heerlijk gegeten.

Jonathan
16 November 2024

Lekker sushi's. Aardige personeel

Dennis
16 November 2024

2 uur wachten op mijn bestelling vind ik buitensporig. Warme gerechten waren koud en heb nog niks vernomen van de manager terwijl deze contact zou opnemen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dennis, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mocht er nog geen contact met u opgenomen zijn mag u ons ook altijd even mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen!

Vromen
16 November 2024
M
15 November 2024

2 uur gewacht, bestelling niet volledig, inmiddels ver van aangenaam qua temperatuur.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Françoise, vervelend dat er een paar dingen mis gingen met uw bestelling. Bel altijd gerust eventjes als u niet tevreden bent, dan bespreken we dit en komen we graag tot een passende oplossing.

Margreet de Kleijn
11 November 2024

Lekker eten maar had gevraagd om Spicy mayonaise bij mijn pokebowl want in principe zit dat erbij, had het de vorige keren niet gekregen, en nu weer niet

Antwort von Mr. Sushi

Hi Margreet, vervelend dat dit een paar keer mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. We zullen dit met onze chefs bespreken zodat dit voorkomen wordt de volgende keer.

Robert
10 November 2024

Top veel smakelijk en vriendelijk personeel

Astrid Buhrs
10 November 2024

Al lang klant van Mr. SUSHI in Amstelveen en ze leveren altijd goede kwaliteit sushi. Gisteren gasten gehad en wederom sushi besteld. Zoals altijd werd het netjes op tijd bezorgd en waren onze gasten ook heel enthousiast over de smaak en versheid van de s

Jeroen
9 November 2024

Eten is verder prima, wel 45 min te laat bezorgd. Geen bericht of excuses.

Harry Verkerk
8 November 2024

Top sushi, maar opnieuw erg lang wachten….. volgende keer maar weer een ander

Martin
8 November 2024

Perfect zoals altijd

Amanda
3 November 2024

The warm food was cold. Sushi & sashimi was ok. The quality didn't match the price.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Amanda, please reach out to us directly when you're unhappy with the quality, so we can discuss this together and seek for a solution.

Françoise
2 November 2024

Even goed afstemmen ajb onderling wat er bij betaald moet worden zodat daar geen verwarring over ontstaat en check goed of de bestelling compleet is… nu moest ik een uur wachten totdat de rest kwam…

Antwort von Mr. Sushi

Hi Françoise, vervelend dat er een paar dingen mis gingen met uw bestelling. Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag.

M.S.Vié - de Valk
1 November 2024

Werkelijk heerlijk eten!

Daniella
29 Oktober 2024

👍

Veldman
28 Oktober 2024

Heerlijke sushi en niet te lang hoeven wachten, ga zeker nog een keer bestellen

Daniella
24 Oktober 2024

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorger. Heel attent extra roll omdat het iets langer duurde. 👍

Calvin Mac-Intosch
21 Oktober 2024

Sushi was lekker vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bas
20 Oktober 2024
Dalaina
19 Oktober 2024

De garnalenkroketjes kun je beter van het menu halen. €5,50 voor 5 goedkope taaie sompige hompjes... Erg jammer. De rest van het eten was zoals altijd prima

Daniella
15 Oktober 2024

👍

Daniella
9 Oktober 2024

Heerlijke sushi, goede kwaliteit en snelle vriendelijke bezorger

Hans
7 Oktober 2024

Prima sushi’s en tijdige bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Linda Tang
6 Oktober 2024

Kwaliteit was over het algemeen goed. Alleen de vegan kip sushi was erg droog. Verder zoals gewoonlijk bezorgd binnen gestelde tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ellen
4 Oktober 2024

heerlijk gegeten , super snelle levering

Ruby Werbata
1 Oktober 2024

Super snelle bezorging en heerlijke sushi

Wilson
30 September 2024

Bezorging is op tijd. De sushi's zitten vol met smaak en de rijst is perfect.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Linda Tang
28 September 2024

Sushi prima kwaliteit. Bezorgtijd 45 min. Veel sneller dan aangegeven bij de bestelling!

Suus
27 September 2024
Maria
27 September 2024

Top!🙂

Ronald
24 September 2024

Bestelling via de website verliep vlotjes. Bestelling stond op afgesproken tijdstip klaar. Eten was prima de luxe.

Kim henning
23 September 2024
Ellen
13 September 2024

snelle levering , heerlijke sushi !!!

Els
13 September 2024

Wederom weer erg goed!

Vennik
13 September 2024

Bestelling snel en op tijd. Had een opmerking gemaakt dat ik de code voor de loempia's niet geplaatst kreeg. Hier is geen reactie op gekomen.

Maria Teresa
11 September 2024

Heerlijke sushi!

dennis
6 September 2024
VRomen
6 September 2024
Linda
3 September 2024

Een uur gewacht. Rijst vd sushi was goed, niet hard. Sushi was deze keer alleen wel zoutig. Dat heb ik niet eerder gehad bij bestellingen van mr. Sushi.

Lesley
2 September 2024

Helaas dit keer niet zo tevreden. Bijna 2 uur gewacht waarbij de gyoza’s koud aankwamen en de edamame boontjes nog veel te hard waren. Enorm jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lex
31 August 2024

Prima sushi, breed aanbod, lekkere gerechten, vegan opties goed. Unagi wat droog, beetje weinig gember. Bezorging maar 10 minuten te laat deze keer, dat viel mee.

Vromen
31 August 2024
Hans
30 August 2024

Helaas wederom niet de bestelde ‘create your own pokebol’ gehad maar de standaard. Geen komkommer - dus wel. Geen avocado - dus wel. Wel mais - dus niet. Wel rode ui - dus niet. Dus geen van de 4 toppings is juist!! Helaas al meermaals voorgekomen en helaas moet ik zeggen naar mijn beste weten nog NOOIT de juiste ontvangen. Als het u niet interesseert kunt u deze optie misschien het best verwijderen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Hans, wat vervelend om te horen dat u niet de juiste ingrediënten ontvangt in uw pokébowl, onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem graag even per mail contact met ons op hierover zodat we dit kunnen bespreken en hopelijk netjes oplossen.

D e.m. buhrs
29 August 2024

Ik ben zeer teleurgesteld in Mr Sushi. Ik weet niet wat daar aan de hand is. Heb nu al een paar keer meegemaakt, dat de bestelling is vergeten en ik op mijn eten zit te wachten. Vanavond 2 uur zitten wachten op een pokebowl en 1 portie gyoza. 2x moeten bellen waar het blijft. Toen de bestelling kwam kreeg ik verbrandde gyoza, koud en taai. Dit hebben ze wel hersteld door 2 porties opnieuw te sturen. Ik heb de bezorger de verbrandde gyoza meegegeven, om te laten zien aan z'n manager wat ze een klant verkopen. Kom ik net buiten heeft die bezorger het gewoon naast de brievenbussen op de grond gesmeten. Echt asociaal. Ik heb nog gebeld, maar kreeg de manager niet aan de telefoon, die had het te druk. Wat ook zeer merkwaardig is is dat ik heel veel veel punten haf gespaard, dan krijg je bij 30 punten gratis een box c. Aangezien ik vaak bestel zat ik daar al bijna op. Wat schept mijn verbazing, in ene heb ik nog maar 5 punten gespaard. Ik heb het helemaal gehad met mr Sushi. Kom er nooit mee

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Heel vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring had met uw laatste bestelling. Dit lijkt ons zeker niet de bedoeling en dit lossen we dan ook graag met u op. Mail ons eventjes zodat we dit kunnen bespreken.

Sara
16 August 2024
Ellen
15 August 2024

weer heerlijk gegeten > bezorging precies op tijd > super !!!

Annemarie Severijnse
14 August 2024

Jammer dat je opgeeft dat je geen avocado wil ivm allergie en dat daar niet naar geluisterd wordt stond zelfs op de bon

Antwort von Mr. Sushi

Hi Annemarie, het spijt ons dat we dit over het hoofd gezien hebben tijdens het bereiden van de bestelling. Bij allergieën mag u ons altijd voor de zekerheid even bellen, zodat u zeker weet dat dit goed doorgekomen is. We willen natuurlijk dat u ondanks uw allergie, gewoon kunt genieten van het eten bij Mr Sushi.

Nathalie
10 August 2024

Het viel voor het eerst behoorlijk tegen. Normaal gesproken groot fan en bestel ook regelmatig bij jullie. De yakitori kip smaakte absoluut niet naar hoe yakitori hoort te smaken en ook niet hoe ik het ken van jullie. Bij het openmaken rook het al gek. Daarnaast had de hand roll geen sausje en de zalm smaakte anders dan normaal en zag er ook anders uit. Het leek alsof het totaal geen verse zalm was met nog een aan een kant een wit laagje, dit laatste was ook in de sushi rolls. De soya bonen smaakte naar enorm droge doorgekookte groente. Helaas een erg tegenvallende bestelling dit keer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nathalie, wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo tegenviel dit keer... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem altijd even telefonisch contact met ons op als u niet tevreden bent, dan bespreken we dit telefonisch met u en zoeken we samen naar een oplossing.

Anne
6 August 2024

Onze kinderen eten het liefst elke dag sushi. (2, 3 en 5 jaar) Alles was op tot het laatste stukje. Het heeft weer gesmaakt!

Harm C Bolt
29 Juli 2024

Gewoon lekker en ruim voldoende. Prettige prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden. Bezorging stipt op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

coosje verkerk
28 Juli 2024

De schaal kwam keurig op tijd. Kwaliteit heerlijk, enthousiast ontvangen door onze gasten. Een prima voorafje!!

Daniella
27 Juli 2024

👍

Braun
27 Juli 2024
Daniella
25 Juli 2024

Heerlijke sushi rolls, de poke bowl was minder dan dat ik gewend ben maar dat kan gebeuren. Snel bezorgd, vriendelijke bezorger

Cor Vennik
23 Juli 2024

Gaarne controleren of alles in het tasje zit. Wij misten de sojasaus maar hadden gelukkig zelf nog iets in huis.

Anas Hady
22 Juli 2024

Eten was lekker en de rest van de personeel was aardig behalve een medewerker die overgewicht is en ginger. Hij werd boos en riep dat ik een “fucking rare gap” ben omdat ik “yallah” zei in de opmerking op de bon.

Harm C Bolt
21 Juli 2024

Heerlijk vers en goed. Ruim voldoende voor 4 personen. Aan huis bezorgd op afgesproken tijd. Kortom: Uitstekend!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Irene van Zwieten
21 Juli 2024

Het was heel lekker ! 45 minuten wachten is een beetje erg lang … dat was jammer !!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Erik
20 Juli 2024

Zeer smakelijk en vers bereid. Vooral de flamed salmon Sashimi en Ebi Tempura waren erg lekker. Bezorging duurde even maar was stipt op tijd

Christian
18 Juli 2024

On time and great taste

Sylvia
12 Juli 2024

Zoals altijd heerlijk

Ellen
11 Juli 2024

super snelle levering , heerlijk gegeten

Kenley
3 Juli 2024

Everything was very yummy thank you for the quick delivery 😌

N
1 Juli 2024
Henk
1 Juli 2024

Het was weer super zoals we gewend zijn!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daniella
23 Juni 2024
Ellen
18 Juni 2024

exact op gewenste tijdstip aangeboden , heerlijk gegeten

Eva Bouwman-van Gelder
15 Juni 2024

Heerlijke sushi. Alleen die met chilipoeder erop waren erg pittig. Wij hadden de EK schotel met 64 stuks voor 48€

Antwort von Mr. Sushi

Fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft! Extra lekker na de overwinning :)

Danilo
10 Juni 2024

Dit is de tweede keer dat de bestelling pas na 2 uur komt zonder bericht. 6 keer gebeld, 6 keer een voicemail gekregen. Toen de bestelling er was, was deels al koud en er miste een sushi roll. Weer gebeld, weer geen reactie. Zo zonde want het eten is over het algemeen heel lekker. Geen excuus of bericht, als het op zondag druk is, heb ik alle begrip voor, maar zonder communicatie wordt het schaars.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Danilo, heel vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling... U mag ons ook altijd even mailen als u ons telefonisch niet te pakken krijgen. Dan lossen we het hopelijk alsnog zo snel mogelijk met u op.

Ray
9 Juni 2024
Josephine
9 Juni 2024

Eten was hoed verzorgen heerlijk

Daniella
9 Juni 2024
Pascal
8 Juni 2024
Kristel
31 Mai 2024

Lekker maar hele lange wachttijd, half 7 besteld, kwart over 8 bezorgd, mr sushi zit op 5 min fietsen afstand van ons huis. Wel zeer vriendelijke jongen die bezorgde!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kristel, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Wilt u ons mailen zodat we u kunnen compenseren?

Francis
30 Mai 2024

Heel lekker en snel bezorgd!

Kruikemeier W.F.K.
28 Mai 2024
Stephanie
27 Mai 2024

Normaal gesproken goed, vandaag was avocado bruin en ontbrak iets in de pokebowl. Bezorging duurde ruim een uur ondanks zeer vroege tijdstip van bestellen om 16:30.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stephanie, vervelend dat uw bestelling niet helemaal in orde was. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd even bellen als dit het geval is, dan lossen we het graag direct met u op.

De Jong
21 Mai 2024

Helaas al voor de 2e keer in vrij korte tijd spijt gehad van de bestelling, voorheen altijd heel graag bij mr Sushi besteld maar tegenwoordig lijkt het alsof zij de bestelling niet meer goed genoeg kunnen verwerken. Ruim 2 uur moeten wachten op een incomplete bestelling en het gefrituurde eten was al koud.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan bij uw bestelling. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl? Hopelijk komen we samen met u tot een passende oplossing.

Sylvia
20 Mai 2024

Heerlijke sushi

Joop
20 Mai 2024
Bas
19 Mai 2024

Sushi lekker als altijd maar leek iets minder vers dan normaal. Ook is, voor de vijfde keer, de extra gember waarvoor we betalen niet geleverd. Bericht achtergelaten maar geen reactie gekregen. Vorige keren ook niet opgelost. Had er dit keer expliciet bij geschreven dit keer de gember niet te vergeten. Maakt blijkbaar geen verschil.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Bas, wij werken in principe alleen maar met verse producten, jammer om te horen dat u dat anders heeft ervaren. Onze excuses voor de incomplete bestelling u mag ons hierover altijd even mailen op info@mrsushi.nl zodat we dit probleem met u kunnen oplossen.

Ellen
17 Mai 2024

super vers , snelle levering , heerlijk gegeten ( alleen wel soyasaus en gember gekregen terwijl ik had aangeven deze niet te willen ontvangen )

Danny
17 Mai 2024

Erg teleurstellend, gisteren om 19:30 besteld en wordt nadat ik ze gebeld heb om 21:40 bezorgd. Geen wasabi, geen sojasaus. Sushi redelijk maar veel andere sushi restaurants zijn beter. Ik geef mijn geld volgende keer liever bij een ander bedrijf uit.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Danny, Wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen misgegaan zijn met uw bestelling Onze oprechte excuses hiervoor. We vinden het jammer dat u in de toekomst niet nog eens bij ons wilt bestellen, maar zullen zeker serieus aan de slag gaan met uw feedback. Team Mr Sushi

Jan Lans
12 Mai 2024

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

YdB
11 Mai 2024
Vromen
9 Mai 2024

Bestelling klopte niet. Andere producten ontvangen dan besteld. Kwaliteit was goed

Emma
6 Mai 2024

Erg lekkere sushi zoals altijd. Nu een keer Edamame erbij genomen maar die waren echt niet goed. Heel stug, kwamen niet goed uit de dop.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Emma, wat jammer om te horen dat de edamame boontjes niet naar wens waren. Wij nemen uw feedback mee voor de volgende keer en zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen.

Marjolein de Jongh
6 Mai 2024

We bestellen zeer regelmatig bij Mr.Sushi. De kwaliteit is prima. Een verbeterpunt is wel om de saus bij de sushibowl apart te verpakken, anders zit er teveel mayonaise op. De bezorging (of het inpakken) is echter onvoldoende. De laatste 5(!) keer was de order niet compleet. Dit is ronduit slecht. Het verbeterpunt is dus echt de bestelling dubbel te checken om correctheid (we krijgen ook wel eens het verkeerde) EN compleetheid (de laatste keer misten we beide sushi bowls...)

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marjolein, wat vervelend om te horen dat het regelmatig misgaat bij uw bestelling. Wat betreft de saus u kunt altijd even in de opmerking vermelden dat uw de saus apart verpakt wilt. U kunt ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl of ons even bellen wat betreft de dingen die regelmatig misgaan bij uw bestelling, zodat dit in het vervolg niet nog een keer gebeurd.

Sylvia
4 Mai 2024

Zoals altijd heerlijk

Pascal
4 Mai 2024

Sorry helaas was de sushi lauw en heb ik naderhand een lichte misselijkheid gehad....ook was de wasabi niet oke bittere smaak en helemaal niet pittig.. Niet verwacht, normaal gesproken zijn jullie heerlijk maar dit keer vond ik het een beetje jammer. Gelukkig ben ik niet verder ziek geworden dus het was wel vers....

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Pascal, wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U kunt altijd even via de mail info@mrsushi.nl contact met ons opnemen om dit probleem op te lossen.

Pascal
2 Mai 2024

Weer heerlijk gegeten 👍🏼

Tom B
28 April 2024

Geweldige sushi

Lonneke
27 April 2024

Sushi was heerlijk en vers ! De bezorging was precies op tijd!,,

Rebel
21 April 2024

4 sojasaus was iets te weinig als je voor 7 personen besteld maar de kwaliteit was als vanouds top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Fred Ensel
20 April 2024

Op tijd kregen wij een verrukkelijk schaal met heerlijke sushi's. Top! Wij zijn super tevreden!!!

De Jong
19 April 2024
Simone M.
18 April 2024

De sushi waren redelijk. Rijst te droog, weinig smaak. Vis en groente vers en smakelijk.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Simone, vervelend om te horen dat niet alles naar wens was. We zullen in het vervolg hierop proberen te letten. Team Mr sushi.

Martin
14 April 2024

Zoals gewoonlijk perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sokratis Katsamakis
12 April 2024

Het was druk. Dat is een goed teken

Hans
8 April 2024

Was slekker!