Beoordelingen van Mr. Sushi Amstelveen
Recente recensies
Jennifer
Eten was koud en het eten was een half uur te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maayan
Precies op tijd en lekker
Vromen
Daniella
Heerlijke sushi en snelle vriendelijke bezorger!
Linda Tang
Goede service aan de telefoon. Ik belde omdat ik een e-mail kreeg met een verwachte bezorgtijd over 1,5 uur. De medewerker gaf aan dat het afhankelijk was van hoe snel de bezorgers waren en zou mij terugbellen zodra de bestelling onderweg was. Dit is ook gebeurd! Top service, ik heb uiteindelijk 45 minuten gewacht op mijn bestelling.
Dorette
Warme gerechten waren helaas lauw en de loempia’s waren zacht. Rest was lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dorette, vervelend dat dit het geval was en onze excuses voor het ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als iets niet naar wens is, dan bespreken we dit graag met u.
Erik
De nieuwe Winter Special Box geprobeerd en die smaakte prima. Vooral de Truffel beef Roll viel in de smaak. De Sashimi en California Roll, die we ook bestelden, ook uitstekend.
Fiona Silva
Ellen
het was weer heerlijk !!!
Paul de Mes
Waanzinnig lekker, heerlijk gegeten.
Jonathan
Lekker sushi's. Aardige personeel
Dennis
2 uur wachten op mijn bestelling vind ik buitensporig. Warme gerechten waren koud en heb nog niks vernomen van de manager terwijl deze contact zou opnemen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dennis, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mocht er nog geen contact met u opgenomen zijn mag u ons ook altijd even mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen!
Vromen
Margreet de Kleijn
Lekker eten maar had gevraagd om Spicy mayonaise bij mijn pokebowl want in principe zit dat erbij, had het de vorige keren niet gekregen, en nu weer niet
Reactie van Mr. Sushi
Hi Margreet, vervelend dat dit een paar keer mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. We zullen dit met onze chefs bespreken zodat dit voorkomen wordt de volgende keer.
Robert
Top veel smakelijk en vriendelijk personeel
Astrid Buhrs
Al lang klant van Mr. SUSHI in Amstelveen en ze leveren altijd goede kwaliteit sushi. Gisteren gasten gehad en wederom sushi besteld. Zoals altijd werd het netjes op tijd bezorgd en waren onze gasten ook heel enthousiast over de smaak en versheid van de s
Jeroen
Eten is verder prima, wel 45 min te laat bezorgd. Geen bericht of excuses.
Harry Verkerk
Top sushi, maar opnieuw erg lang wachten….. volgende keer maar weer een ander
Martin
Perfect zoals altijd
Amanda
The warm food was cold. Sushi & sashimi was ok. The quality didn't match the price.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Amanda, please reach out to us directly when you're unhappy with the quality, so we can discuss this together and seek for a solution.
Françoise
Even goed afstemmen ajb onderling wat er bij betaald moet worden zodat daar geen verwarring over ontstaat en check goed of de bestelling compleet is… nu moest ik een uur wachten totdat de rest kwam…
Reactie van Mr. Sushi
Hi Françoise, vervelend dat er een paar dingen mis gingen met uw bestelling. Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag.
M.S.Vié - de Valk
Werkelijk heerlijk eten!
Daniella
👍
Veldman
Heerlijke sushi en niet te lang hoeven wachten, ga zeker nog een keer bestellen
Daniella
Heerlijke sushi, vriendelijke bezorger. Heel attent extra roll omdat het iets langer duurde. 👍
Calvin Mac-Intosch
Sushi was lekker vers
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bas
Dalaina
De garnalenkroketjes kun je beter van het menu halen. €5,50 voor 5 goedkope taaie sompige hompjes... Erg jammer. De rest van het eten was zoals altijd prima
Daniella
👍
Daniella
Heerlijke sushi, goede kwaliteit en snelle vriendelijke bezorger
Hans
Prima sushi’s en tijdige bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linda Tang
Kwaliteit was over het algemeen goed. Alleen de vegan kip sushi was erg droog. Verder zoals gewoonlijk bezorgd binnen gestelde tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ellen
heerlijk gegeten , super snelle levering
Ruby Werbata
Super snelle bezorging en heerlijke sushi
Wilson
Bezorging is op tijd. De sushi's zitten vol met smaak en de rijst is perfect.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linda Tang
Sushi prima kwaliteit. Bezorgtijd 45 min. Veel sneller dan aangegeven bij de bestelling!
Suus
Maria
Top!🙂
Ronald
Bestelling via de website verliep vlotjes. Bestelling stond op afgesproken tijdstip klaar. Eten was prima de luxe.
Kim henning
Ellen
snelle levering , heerlijke sushi !!!
Els
Wederom weer erg goed!
Vennik
Bestelling snel en op tijd. Had een opmerking gemaakt dat ik de code voor de loempia's niet geplaatst kreeg. Hier is geen reactie op gekomen.
Maria Teresa
Heerlijke sushi!
dennis
VRomen
Linda
Een uur gewacht. Rijst vd sushi was goed, niet hard. Sushi was deze keer alleen wel zoutig. Dat heb ik niet eerder gehad bij bestellingen van mr. Sushi.
Lesley
Helaas dit keer niet zo tevreden. Bijna 2 uur gewacht waarbij de gyoza’s koud aankwamen en de edamame boontjes nog veel te hard waren. Enorm jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lex
Prima sushi, breed aanbod, lekkere gerechten, vegan opties goed. Unagi wat droog, beetje weinig gember. Bezorging maar 10 minuten te laat deze keer, dat viel mee.
Vromen
Hans
Helaas wederom niet de bestelde ‘create your own pokebol’ gehad maar de standaard. Geen komkommer - dus wel. Geen avocado - dus wel. Wel mais - dus niet. Wel rode ui - dus niet. Dus geen van de 4 toppings is juist!! Helaas al meermaals voorgekomen en helaas moet ik zeggen naar mijn beste weten nog NOOIT de juiste ontvangen. Als het u niet interesseert kunt u deze optie misschien het best verwijderen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Hans, wat vervelend om te horen dat u niet de juiste ingrediënten ontvangt in uw pokébowl, onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem graag even per mail contact met ons op hierover zodat we dit kunnen bespreken en hopelijk netjes oplossen.
D e.m. buhrs
Ik ben zeer teleurgesteld in Mr Sushi. Ik weet niet wat daar aan de hand is. Heb nu al een paar keer meegemaakt, dat de bestelling is vergeten en ik op mijn eten zit te wachten. Vanavond 2 uur zitten wachten op een pokebowl en 1 portie gyoza. 2x moeten bellen waar het blijft. Toen de bestelling kwam kreeg ik verbrandde gyoza, koud en taai. Dit hebben ze wel hersteld door 2 porties opnieuw te sturen. Ik heb de bezorger de verbrandde gyoza meegegeven, om te laten zien aan z'n manager wat ze een klant verkopen. Kom ik net buiten heeft die bezorger het gewoon naast de brievenbussen op de grond gesmeten. Echt asociaal. Ik heb nog gebeld, maar kreeg de manager niet aan de telefoon, die had het te druk. Wat ook zeer merkwaardig is is dat ik heel veel veel punten haf gespaard, dan krijg je bij 30 punten gratis een box c. Aangezien ik vaak bestel zat ik daar al bijna op. Wat schept mijn verbazing, in ene heb ik nog maar 5 punten gespaard. Ik heb het helemaal gehad met mr Sushi. Kom er nooit mee
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Heel vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring had met uw laatste bestelling. Dit lijkt ons zeker niet de bedoeling en dit lossen we dan ook graag met u op. Mail ons eventjes zodat we dit kunnen bespreken.
Sara
Ellen
weer heerlijk gegeten > bezorging precies op tijd > super !!!
Annemarie Severijnse
Jammer dat je opgeeft dat je geen avocado wil ivm allergie en dat daar niet naar geluisterd wordt stond zelfs op de bon
Reactie van Mr. Sushi
Hi Annemarie, het spijt ons dat we dit over het hoofd gezien hebben tijdens het bereiden van de bestelling. Bij allergieën mag u ons altijd voor de zekerheid even bellen, zodat u zeker weet dat dit goed doorgekomen is. We willen natuurlijk dat u ondanks uw allergie, gewoon kunt genieten van het eten bij Mr Sushi.
Nathalie
Het viel voor het eerst behoorlijk tegen. Normaal gesproken groot fan en bestel ook regelmatig bij jullie. De yakitori kip smaakte absoluut niet naar hoe yakitori hoort te smaken en ook niet hoe ik het ken van jullie. Bij het openmaken rook het al gek. Daarnaast had de hand roll geen sausje en de zalm smaakte anders dan normaal en zag er ook anders uit. Het leek alsof het totaal geen verse zalm was met nog een aan een kant een wit laagje, dit laatste was ook in de sushi rolls. De soya bonen smaakte naar enorm droge doorgekookte groente. Helaas een erg tegenvallende bestelling dit keer.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Nathalie, wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo tegenviel dit keer... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem altijd even telefonisch contact met ons op als u niet tevreden bent, dan bespreken we dit telefonisch met u en zoeken we samen naar een oplossing.
Anne
Onze kinderen eten het liefst elke dag sushi. (2, 3 en 5 jaar) Alles was op tot het laatste stukje. Het heeft weer gesmaakt!
Harm C Bolt
Gewoon lekker en ruim voldoende. Prettige prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden. Bezorging stipt op tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
coosje verkerk
De schaal kwam keurig op tijd. Kwaliteit heerlijk, enthousiast ontvangen door onze gasten. Een prima voorafje!!
Daniella
👍
Braun
Daniella
Heerlijke sushi rolls, de poke bowl was minder dan dat ik gewend ben maar dat kan gebeuren. Snel bezorgd, vriendelijke bezorger
Cor Vennik
Gaarne controleren of alles in het tasje zit. Wij misten de sojasaus maar hadden gelukkig zelf nog iets in huis.
Anas Hady
Eten was lekker en de rest van de personeel was aardig behalve een medewerker die overgewicht is en ginger. Hij werd boos en riep dat ik een “fucking rare gap” ben omdat ik “yallah” zei in de opmerking op de bon.
Harm C Bolt
Heerlijk vers en goed. Ruim voldoende voor 4 personen. Aan huis bezorgd op afgesproken tijd. Kortom: Uitstekend!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Irene van Zwieten
Het was heel lekker ! 45 minuten wachten is een beetje erg lang … dat was jammer !!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Erik
Zeer smakelijk en vers bereid. Vooral de flamed salmon Sashimi en Ebi Tempura waren erg lekker. Bezorging duurde even maar was stipt op tijd
Christian
On time and great taste
Sylvia
Zoals altijd heerlijk
Ellen
super snelle levering , heerlijk gegeten
Kenley
Everything was very yummy thank you for the quick delivery 😌
N
Henk
Het was weer super zoals we gewend zijn!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Daniella
Ellen
exact op gewenste tijdstip aangeboden , heerlijk gegeten
Eva Bouwman-van Gelder
Heerlijke sushi. Alleen die met chilipoeder erop waren erg pittig. Wij hadden de EK schotel met 64 stuks voor 48€
Reactie van Mr. Sushi
Fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft! Extra lekker na de overwinning :)
Danilo
Dit is de tweede keer dat de bestelling pas na 2 uur komt zonder bericht. 6 keer gebeld, 6 keer een voicemail gekregen. Toen de bestelling er was, was deels al koud en er miste een sushi roll. Weer gebeld, weer geen reactie. Zo zonde want het eten is over het algemeen heel lekker. Geen excuus of bericht, als het op zondag druk is, heb ik alle begrip voor, maar zonder communicatie wordt het schaars.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Danilo, heel vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling... U mag ons ook altijd even mailen als u ons telefonisch niet te pakken krijgen. Dan lossen we het hopelijk alsnog zo snel mogelijk met u op.
Ray
Josephine
Eten was hoed verzorgen heerlijk
Daniella
Pascal
Kristel
Lekker maar hele lange wachttijd, half 7 besteld, kwart over 8 bezorgd, mr sushi zit op 5 min fietsen afstand van ons huis. Wel zeer vriendelijke jongen die bezorgde!
Reactie van Mr. Sushi
Hi Kristel, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Wilt u ons mailen zodat we u kunnen compenseren?
Francis
Heel lekker en snel bezorgd!
Kruikemeier W.F.K.
Stephanie
Normaal gesproken goed, vandaag was avocado bruin en ontbrak iets in de pokebowl. Bezorging duurde ruim een uur ondanks zeer vroege tijdstip van bestellen om 16:30.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Stephanie, vervelend dat uw bestelling niet helemaal in orde was. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd even bellen als dit het geval is, dan lossen we het graag direct met u op.
De Jong
Helaas al voor de 2e keer in vrij korte tijd spijt gehad van de bestelling, voorheen altijd heel graag bij mr Sushi besteld maar tegenwoordig lijkt het alsof zij de bestelling niet meer goed genoeg kunnen verwerken. Ruim 2 uur moeten wachten op een incomplete bestelling en het gefrituurde eten was al koud.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan bij uw bestelling. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl? Hopelijk komen we samen met u tot een passende oplossing.
Sylvia
Heerlijke sushi
Joop
Bas
Sushi lekker als altijd maar leek iets minder vers dan normaal. Ook is, voor de vijfde keer, de extra gember waarvoor we betalen niet geleverd. Bericht achtergelaten maar geen reactie gekregen. Vorige keren ook niet opgelost. Had er dit keer expliciet bij geschreven dit keer de gember niet te vergeten. Maakt blijkbaar geen verschil.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Bas, wij werken in principe alleen maar met verse producten, jammer om te horen dat u dat anders heeft ervaren. Onze excuses voor de incomplete bestelling u mag ons hierover altijd even mailen op info@mrsushi.nl zodat we dit probleem met u kunnen oplossen.
Ellen
super vers , snelle levering , heerlijk gegeten ( alleen wel soyasaus en gember gekregen terwijl ik had aangeven deze niet te willen ontvangen )
Danny
Erg teleurstellend, gisteren om 19:30 besteld en wordt nadat ik ze gebeld heb om 21:40 bezorgd. Geen wasabi, geen sojasaus. Sushi redelijk maar veel andere sushi restaurants zijn beter. Ik geef mijn geld volgende keer liever bij een ander bedrijf uit.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Danny, Wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen misgegaan zijn met uw bestelling Onze oprechte excuses hiervoor. We vinden het jammer dat u in de toekomst niet nog eens bij ons wilt bestellen, maar zullen zeker serieus aan de slag gaan met uw feedback. Team Mr Sushi
Jan Lans
Heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
YdB
Vromen
Bestelling klopte niet. Andere producten ontvangen dan besteld. Kwaliteit was goed
Emma
Erg lekkere sushi zoals altijd. Nu een keer Edamame erbij genomen maar die waren echt niet goed. Heel stug, kwamen niet goed uit de dop.
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Emma, wat jammer om te horen dat de edamame boontjes niet naar wens waren. Wij nemen uw feedback mee voor de volgende keer en zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen.
Marjolein de Jongh
We bestellen zeer regelmatig bij Mr.Sushi. De kwaliteit is prima. Een verbeterpunt is wel om de saus bij de sushibowl apart te verpakken, anders zit er teveel mayonaise op. De bezorging (of het inpakken) is echter onvoldoende. De laatste 5(!) keer was de order niet compleet. Dit is ronduit slecht. Het verbeterpunt is dus echt de bestelling dubbel te checken om correctheid (we krijgen ook wel eens het verkeerde) EN compleetheid (de laatste keer misten we beide sushi bowls...)
Reactie van Mr. Sushi
Hi Marjolein, wat vervelend om te horen dat het regelmatig misgaat bij uw bestelling. Wat betreft de saus u kunt altijd even in de opmerking vermelden dat uw de saus apart verpakt wilt. U kunt ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl of ons even bellen wat betreft de dingen die regelmatig misgaan bij uw bestelling, zodat dit in het vervolg niet nog een keer gebeurd.
Sylvia
Zoals altijd heerlijk
Pascal
Sorry helaas was de sushi lauw en heb ik naderhand een lichte misselijkheid gehad....ook was de wasabi niet oke bittere smaak en helemaal niet pittig.. Niet verwacht, normaal gesproken zijn jullie heerlijk maar dit keer vond ik het een beetje jammer. Gelukkig ben ik niet verder ziek geworden dus het was wel vers....
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Pascal, wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U kunt altijd even via de mail info@mrsushi.nl contact met ons opnemen om dit probleem op te lossen.
Pascal
Weer heerlijk gegeten 👍🏼
Tom B
Geweldige sushi
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jennifer, wat vervelend dat u niet tevreden was over de bestelling. Bel ons altijd graag even bij ontevredenheid. Dan bespreken we dit en komen we hopelijk tot een passende oplossing.