Beoordelingen van Mr. Sushi Amstelveen
Recente recensies
Erna
Blijft super heerlijk
Natasja
Henk
Bestelling is 40 minuten Onderweg geweest waardoor de garnalen loud en taai Warren.
L.L
Lekkere sushi! Alleen was er een rol vergeten.
Sara
Always love our Mr. Sushi nights!!!! yummy and delivered so quickly.
Anne
We hebben weer heerlijk gegeten met het gezin.
Kru9ikemeier
Irene Valks
Wij vinden de sushi van jullie erg lekker, maar het is ontzettend jammer dat de bezorger wederom ruim een half uur later was dan vooraf door jullie aangegeven. Ik had om zes uur besteld, de bestelling zou er om 19.05 uur zijn en om 19.40 uur werd er aangebeldā¦. Mede doordat dit nu al twee keer is gebeurd vraag ik me af of ik vaker bij jullie ga bestellen. Verder wel echt complimenten voor jullie sushi!
Amber
Delivery was 45 minutes late.
Jong
Sushi was heerlijk, maar weer eens extreem lang moeten wachten tot deze arriveerde.. Bij de laatste 3 bestelling was 2 uur de gemiddelde bezorgtijd terwijl dat niet werd aangegeven bij de bestelling
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Vivian
Wij wonen bijna om de hoek. Hebben om 17:56 bestelling gespaard. Zou om 19:00 bezorgd worden, om 19:25 nog niks, gebeld : het is onderweg en we weten niet met wie. 19:45 nogmaals gebeld, het moet er ieder moment zijn was toen het antwoord. 20:05 voor de derde keer gebeld dat dit echt nergens op slaat om 20:15 was het eten er eindelijk maar de warme gerechten waren natuurlijk koud. Dit is toen nageleverd om 20:30. Veel te laat !!!! Ook voor de kids die op tijd naar bed moesten vanwege school :(
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sergey
Overall, food was good with the only exception- we ordered two poke bowls but the respective sauces were not delivered.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Denise
Emma
Ik begrijp dat het met valentijnsdag druk is om te bestellen. Maar als je een bestelling doet (om kwart voor 7) en je krijgt een mail met verwachte bezorgtijd half 9.. en je denkt nou nee dat is te laat. En je gaat bellen om je bestelling te annuleren, wordt er niet eens opgenomen en krijg je de voicemail. En dan ineens om kwart voor 10 staan ze aan de deur met je sushi.... Normaal ben ik echt fan van de sushi en levering hier, maar oef wat ben ik teleurgesteld dit keer.
Jamie Brand van Straaten
Om half 7 het eten besteld was er alleen pas om 9 uur. Ook nog meerdere keren proberen te bellen alleen werd er door niemand meer op genomen
Reactie van Mr. Sushi
Beste Jamie, wat vervelend om te horen dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. We werken zonder telefoonband, dus bij een enorm drukke dag zoals deze kan het lijken alsof er geen contact mogelijk is. Dit is vaak het gevolg van enorm veel belletjes. Indien u op een andere dag nog geen contact opgenomen heeft met het filiaal adviseren wij dit als eerst. Mocht dit alsnog stuk lopen, kan u altijd een mail sturen naar info@mrsushi.nl We hopen op deze manier een juiste weg met u te vinden om uw volgende bestelling te compenseren. Team Mr Sushi
Marga Wolkers
Jammer dat de Chicken Yakitori koud was. Verder alles okƩ
Reactie van Mr. Sushi
Hi Marga, excuses voor het koude gerecht. De volgende keer gaan we onze uiterste best doen om weer alles warm af te leveren. Team MR Sushi
Esther
We hebben onze bestelling 1 1/2 uur van te voren besteld, de bestelling kwam een half uur te laat, je zou denken dat ze genoeg tijd hebben gehad om het optijd in te plannen..
Reactie van Mr. Sushi
Beste Esther, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi
Richard Ensel
2 uur gewacht op mān bestelling op een doordeweekse dag. Dat is echt extreem (te) lang. Kwaliteit is overigs. altijd goed
Reactie van Mr. Sushi
Beste Richard , wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi
Linda Tang
Besteld om 18:36 uur. Verwachtte bezorgtijd 19:55. Bezorgd om 20:26. Helaas niet de eerste keer dat ik zo lang op een bestelling moest wachten!
Reactie van Mr. Sushi
Beste Linda, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi
Marga Wolkers
Erg lammer dat de warme gerechten pas veel later bezorgd werden.
Hilda Ket
Sylvia
Was weer heerlijk
Linda Tang
Vers en goede kwaliteit. Bezorging conform aangegeven tijdstip!
Fariƫl
De sushi was lekker.
Mylene Koomen
De Winter
Het eten was lekker en de bezorging was op tijd! Alleen jammer dat er op de site stond dat een portie Ebi fried bestaat uit drie gefrituurde garnalen en dat wij er maar twee per portie kregen.
Jeroen Crasborn
was lekker maar niet echt warm en was 10 minuten later
B
Duurde letterlijk 2 uur
I
De edamame waren nog bevroren uit de vriezer.
Sara
We are always happy with this meal from Mr Sushi!!!
Charlot
Heerlijke sushi, snel geleverd
Bruntink
Heerlijk, en op tijd geleverd!
Mikal
Sushi was heel erg lekker maar de levering duurde wel langer dan aangegeven.
Veldman
De sushi is altijd heerlijk! Verbeterpunt: als je extra betaalt voor gember doe dan echt niet zoān klein potje gember!
Daniella
Vriendelijke bezorger, heerlijk eten!!
Hans
Het was weer erg lekker, gelukkig een constante kwaliteit
Jan Lans
Uitstekend en keurig op tijd.
Henk
Was weer prima. Lekker gegeten. Wat wel jammer was dat we stokjes en sojasaus hebben ontvangen ipv gember en wasabi.
M.S.ViƩ - de Valk
heerlijk en goed verzorgd eten en een vriendelijke bezorger!
Claudio
De Fancy Dinner Box leek niet vers, alsof uren van tevoren in warme ruimte had gestaan of wellicht van de avond ervoor. Gyoza buket ook apart (alsof 2x in frituur geweest, hebben we weggegooid). Zijn we niet gewendā¦ de overige producten waren prima.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Claudio, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Heleen Engelhardt
Altijd top
Melanie
N Veldman
N Veldman
Dorette van Ravesteyn
De warme gerechten waren koud!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dorette, wat vervelend dat dit het geval was en daarvoor onze welgemeende excuses. Neem in zo'n geval altijd graag even direct telefonisch contact met ons op! Dan lossen we dit dezelfde avond nog graag met u op.
Heleen Engelhardt
Top
Calvin Mac-Intosch
Eten was vers en smaakte heerlijk. Bezorging was redelijk snel
Maayan
Precies op tijd en lekker
Vromen
Daniella
Heerlijke sushi en snelle vriendelijke bezorger!
Linda Tang
Goede service aan de telefoon. Ik belde omdat ik een e-mail kreeg met een verwachte bezorgtijd over 1,5 uur. De medewerker gaf aan dat het afhankelijk was van hoe snel de bezorgers waren en zou mij terugbellen zodra de bestelling onderweg was. Dit is ook gebeurd! Top service, ik heb uiteindelijk 45 minuten gewacht op mijn bestelling.
Dorette
Warme gerechten waren helaas lauw en de loempiaās waren zacht. Rest was lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dorette, vervelend dat dit het geval was en onze excuses voor het ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als iets niet naar wens is, dan bespreken we dit graag met u.
Erik
De nieuwe Winter Special Box geprobeerd en die smaakte prima. Vooral de Truffel beef Roll viel in de smaak. De Sashimi en California Roll, die we ook bestelden, ook uitstekend.
Fiona Silva
Ellen
het was weer heerlijk !!!
Paul de Mes
Waanzinnig lekker, heerlijk gegeten.
Jonathan
Lekker sushi's. Aardige personeel
Dennis
2 uur wachten op mijn bestelling vind ik buitensporig. Warme gerechten waren koud en heb nog niks vernomen van de manager terwijl deze contact zou opnemen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dennis, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mocht er nog geen contact met u opgenomen zijn mag u ons ook altijd even mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen!
Vromen
Margreet de Kleijn
Lekker eten maar had gevraagd om Spicy mayonaise bij mijn pokebowl want in principe zit dat erbij, had het de vorige keren niet gekregen, en nu weer niet
Reactie van Mr. Sushi
Hi Margreet, vervelend dat dit een paar keer mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. We zullen dit met onze chefs bespreken zodat dit voorkomen wordt de volgende keer.
Robert
Top veel smakelijk en vriendelijk personeel
Astrid Buhrs
Al lang klant van Mr. SUSHI in Amstelveen en ze leveren altijd goede kwaliteit sushi. Gisteren gasten gehad en wederom sushi besteld. Zoals altijd werd het netjes op tijd bezorgd en waren onze gasten ook heel enthousiast over de smaak en versheid van de s
Jeroen
Eten is verder prima, wel 45 min te laat bezorgd. Geen bericht of excuses.
Harry Verkerk
Top sushi, maar opnieuw erg lang wachtenā¦.. volgende keer maar weer een ander
Martin
Perfect zoals altijd
Amanda
The warm food was cold. Sushi & sashimi was ok. The quality didn't match the price.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Amanda, please reach out to us directly when you're unhappy with the quality, so we can discuss this together and seek for a solution.
FranƧoise
Even goed afstemmen ajb onderling wat er bij betaald moet worden zodat daar geen verwarring over ontstaat en check goed of de bestelling compleet isā¦ nu moest ik een uur wachten totdat de rest kwamā¦
Reactie van Mr. Sushi
Hi FranƧoise, vervelend dat er een paar dingen mis gingen met uw bestelling. Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag.
M.S.ViƩ - de Valk
Werkelijk heerlijk eten!
Daniella
š
Veldman
Heerlijke sushi en niet te lang hoeven wachten, ga zeker nog een keer bestellen
Daniella
Heerlijke sushi, vriendelijke bezorger. Heel attent extra roll omdat het iets langer duurde. š
Calvin Mac-Intosch
Sushi was lekker vers
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bas
Dalaina
De garnalenkroketjes kun je beter van het menu halen. ā¬5,50 voor 5 goedkope taaie sompige hompjes... Erg jammer. De rest van het eten was zoals altijd prima
Daniella
š
Daniella
Heerlijke sushi, goede kwaliteit en snelle vriendelijke bezorger
Hans
Prima sushiās en tijdige bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linda Tang
Kwaliteit was over het algemeen goed. Alleen de vegan kip sushi was erg droog. Verder zoals gewoonlijk bezorgd binnen gestelde tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ellen
heerlijk gegeten , super snelle levering
Ruby Werbata
Super snelle bezorging en heerlijke sushi
Wilson
Bezorging is op tijd. De sushi's zitten vol met smaak en de rijst is perfect.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linda Tang
Sushi prima kwaliteit. Bezorgtijd 45 min. Veel sneller dan aangegeven bij de bestelling!
Suus
Maria
Top!š
Ronald
Bestelling via de website verliep vlotjes. Bestelling stond op afgesproken tijdstip klaar. Eten was prima de luxe.
Kim henning
Ellen
snelle levering , heerlijke sushi !!!
Els
Wederom weer erg goed!
Vennik
Bestelling snel en op tijd. Had een opmerking gemaakt dat ik de code voor de loempia's niet geplaatst kreeg. Hier is geen reactie op gekomen.
Maria Teresa
Heerlijke sushi!
dennis
VRomen
Linda
Een uur gewacht. Rijst vd sushi was goed, niet hard. Sushi was deze keer alleen wel zoutig. Dat heb ik niet eerder gehad bij bestellingen van mr. Sushi.
Lesley
Helaas dit keer niet zo tevreden. Bijna 2 uur gewacht waarbij de gyozaās koud aankwamen en de edamame boontjes nog veel te hard waren. Enorm jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lex
Prima sushi, breed aanbod, lekkere gerechten, vegan opties goed. Unagi wat droog, beetje weinig gember. Bezorging maar 10 minuten te laat deze keer, dat viel mee.
Vromen
Hans
Helaas wederom niet de bestelde ācreate your own pokebolā gehad maar de standaard. Geen komkommer - dus wel. Geen avocado - dus wel. Wel mais - dus niet. Wel rode ui - dus niet. Dus geen van de 4 toppings is juist!! Helaas al meermaals voorgekomen en helaas moet ik zeggen naar mijn beste weten nog NOOIT de juiste ontvangen. Als het u niet interesseert kunt u deze optie misschien het best verwijderen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Hans, wat vervelend om te horen dat u niet de juiste ingrediƫnten ontvangt in uw pokƩbowl, onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem graag even per mail contact met ons op hierover zodat we dit kunnen bespreken en hopelijk netjes oplossen.
D e.m. buhrs
Ik ben zeer teleurgesteld in Mr Sushi. Ik weet niet wat daar aan de hand is. Heb nu al een paar keer meegemaakt, dat de bestelling is vergeten en ik op mijn eten zit te wachten. Vanavond 2 uur zitten wachten op een pokebowl en 1 portie gyoza. 2x moeten bellen waar het blijft. Toen de bestelling kwam kreeg ik verbrandde gyoza, koud en taai. Dit hebben ze wel hersteld door 2 porties opnieuw te sturen. Ik heb de bezorger de verbrandde gyoza meegegeven, om te laten zien aan z'n manager wat ze een klant verkopen. Kom ik net buiten heeft die bezorger het gewoon naast de brievenbussen op de grond gesmeten. Echt asociaal. Ik heb nog gebeld, maar kreeg de manager niet aan de telefoon, die had het te druk. Wat ook zeer merkwaardig is is dat ik heel veel veel punten haf gespaard, dan krijg je bij 30 punten gratis een box c. Aangezien ik vaak bestel zat ik daar al bijna op. Wat schept mijn verbazing, in ene heb ik nog maar 5 punten gespaard. Ik heb het helemaal gehad met mr Sushi. Kom er nooit mee
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Heel vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring had met uw laatste bestelling. Dit lijkt ons zeker niet de bedoeling en dit lossen we dan ook graag met u op. Mail ons eventjes zodat we dit kunnen bespreken.
Sara
Ellen
weer heerlijk gegeten > bezorging precies op tijd > super !!!
Reactie van Mr. Sushi
Beste Emma, wat vervelend om te horen dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. Indien u nog geen contact opgenomen heeft met het filiaal adviseren wij dit als eerst. Mocht dit alsnog stuk lopen, kan u altijd een mail sturen naar info@mrsushi.nl We hopen op deze manier een juiste weg met u te vinden om uw volgende bestelling te compenseren. Team Mr Sushi